Tässä esimerkissä ASUAn palvelupolku on esitetty alkamaan tarjouspyynnöstä. Alustava yhteydenotto on toki voinut tulla jo aikaisemmin esimerkiksi sivustomme chatin kautta.

  1. Reagoimme tarjouspyyntöihin ja viesteihin 24 tunnin kuluessa. Jos vastausta ei kuulu, viestisi on  todennäköisesti eksynyt bittiavaruuden uumeniin, joten kannattaa tarkistaa asia vielä soittamalla Jarnolle.
  2. Tarjoukseen voi saada alustavan arvion jo pohjatietojen perusteella, mutta tarkempaa arvioita varten käymme mielellämme paikan päällä arvioimassa tilanteen. Tarjouksesta lähetämme asiakkaalle kirjallisen version sekä videon, jossa tarjouksen sisältö on vielä käyty läpi.
  3. Vastaamme mielellämme tarkentaviin kysymyksiin, ennen kuin teette päätöksen hyväksyä tai hylätä tarjous.
  4. Kun tarjous on hyväksytty ja asiakaskäynnin perusteella on tarkennettu kuluja, sisältöjä ja aikatauluja, tehdään sen perusteella sopimus. Sopimuksen sisältöönkin teemme vielä tarvittaessa muokkauksia.
  5. Pääsemme aloittamaan työt, kun sopimus on allekirjoitettu ja aikataulut on lyöty lukkoon. Täällä vielä ohjeita siitä, miten valmistautua remonttin.
  6. Työn aikana pidetään seurantapalavereita asiakkaan toiveiden mukaisesti tai mahdollisen ulkupuolisen valvojan ehdoilla.
  7. Valmiin työn ja dokumentaation luovutuksen jälkeen työmaa on valmis vasta, kun asiakas on hyväksynyt työn jäljen.